Tuesday 10 September 2013

6 sept 2013: pengiktirafan real sahabat seru

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)))))

selamat pagi semuanya.. harap ceria-ceria selalu. hari ni masuk hari ke 3 sem baru.. setakat ini memang agak sibuk untuk urusan penyusunan jadual waktu..hmmmm..ntahla agak berat sedikit sem ni..hahahha..but juz relex dan think positif!!!.. insyaAllah ada jalannya..

beberapa hari yang lepas akhirnya selamat ditabalkan sebagai REAL SAHABAT SERU 2012/2013. tak sangka dapat memberi komitmen pada program ini, kerana sebelum ini, rasanya diri ini tak suka sangat program yang perlu komitmen yang tinggi. Namun, ternyata program ini sangat menyeronokkan.

kami diminta bekumpul di pejabat SERU jam 2 petang pada 4/9/2013. selesai taklimat dari abang mirul, kami check in bilik kolej 2..hahaha..kali pertama masuk kolej 2.. best! bilik pon best! cuma nak memanjat bukit tu jah yang payoh sikit la.. lagi-lagi kalau kene pakai baju fomal dengan kasut tumit tu sekali..kui2..

kami tinggal di kk2 dalam 3 hari.. hari-hari di penuhi dengan aktiviti latihan/ reheasel untuk slot SERU pada hari jumaat (6/9/13).

banyak pengalaman-pengalaman baru dan kelakar bila difikirkan balik..sebab ada sebahagian sahabat or adik-adik yang ingat kami ni orang luar or  orang-orang yang bekerjaya..kui2..kalau la dorang tau kami ni pon pelajar UM..hahhaa..

Alhamdulilah berjalan lancar semuanya..walaupon tak dapat sarapan..kuikuikui..tugasan agihan survay form pon berjalan lancar walaupon pada awalnya agak kelam-kabut, tapi dipertengahan keadaan dapat dikawal juga...!

kek RSS..tq abang mirul n kak elin..<3



ahli kumpulan empayar puma!! berseta coach-kak tiqah malik

mengira borang survay form adik2..

bergambar sebelum masuk DTC..

segunung ucapan syabas dan terima kasih kepada semua ahli Empayar Puma khasnya dan coach- kak tika,kak inea dan arif..berjaya mendapat best coach, best group n best blog (faisal dan azila)..

welcome to adik-adik baru..join la RSS..!! 
memang superb~!!!

:))))))))))

No comments:

Post a Comment