Saturday 6 April 2013

selamat bercuti!!! :)

Assalamualaikum..

Alhamdulilah diberi kesempatan untuk titipkan sedikit nukilan hari ni setelah beberapa harinya ia menyepi. Sebelum kita bercerita panjang, saya nak ucapkan selamat bercuti kepada mahasiwa/siswi sekalian.Tak lupa juga pada kawan2 yang mengikuti aktiviti kemasyarakatan(OPKIM).Selamat berbaksis ya!

Cuti midsem kali ini terasa singkat sekali,minggu lepas pun terasa terlalu sibuk.tiap malam meeting, lagi2 kalau perjumpaan tu di kolej yang berlainan.tidur sana la gamaknya..tak larat nak balik dah tengah-tengah malam.

Boleh lah dikitakan minggu lepas hampir tiap hari tidak tidur di kolej sendiri.tapi ada lah sekali itu pun sebab ada meeting dikolej.selebihnya di kolej 11 dan 12 sempena Kembara Gemilang Fasi di Kedah nanti pada 11,12,13 april ni.ah,nak tahu pengalaman yang bakal ditimba nanti?Insyaallah saya akan kongsikan kemudian. :) ..

Sesingkatnya masa seiring beratnya tanggungjawab.itulah yang boleh dikatakan.Bulan ni kebetulan semua projek akan dilaksanakan.huh! rasa tak sabar nak habiskan cepat.hehehe..

Last,jomla pakat-pakat mai forum bicara cinta: antara illusi dan realiti pada 18 April 2013 di Futsal Court,KK7 UM..semua dijemput hadir!! :) :) :)

 rehla di marang,terenganu

bergambar dulu..:) -teluk kemang,port dikson

last gambar-gambar ni adalah sahabat2 saya semasa rehla di marang,terengganu dan teluk kemang(baru-baru ni).In Sha Allah saya akan kongsi pada perkongsian kita yang akan datang.

Rindu kamu semua!!:)..selamat bercuti, assgment jangan lupa juga ya!!

sekian~

No comments:

Post a Comment